esmaspäev, 1. oktoober 2012

Müüa lambavillast tekivatti

Läksin natuke hoogu villa kraasimisega ja müüksin osa kraasvillast heameelega maha.Tegu valgepealise lamba villaga.Hind 10 eur /kilo ja miinimum kogus ostes 1 kilo.Sobib käsitsi ketramiseks, viltimiseks ja lambavillast tekkide ja patjade tegemiseks.Info tel. 56501119 Airi
Villavatt müüdud.

9 kommentaari:

  1. Räägi, kui kerge või raske seda kedrata on. Kas mulle, kui algajale, sobiks ta harjutamiseks?

    VastaKustuta
  2. Sulle peaks kenasti sobima, sest Äksi ei katku kiudu nii lühikeseks,kui nt. osad muud kraasvillad on.Tegu valgepealise lamba villaga, seega on teda hea kedrata ja lõng ise jääb ka täiesti ok.Muidugi, mitte nii pehme kui maalammas või peenvillakas, kuid harjutamiseks väga hea.Angooraga ma seda muidugi ei segaks...või kui, siis sokilõngaks see teine sort sisse kärab ka.Saad tunnetuse kätte.Ja hinna poolest peaks kasoodne olema, raasiku müüs vist 18 eur/ kg (aa,ma päris pead ei anna muidugi).Mul teda 20 kilo, natuke tekkideks, natuke ketruseks, ikka jääb üle :P,ei tea, mis mul arus oli.

    VastaKustuta
  3. Kuna me nagunii lähiajal kokku saamas oleme siis pane teda mulle kõrvale. Visuaalselt pole mul aimugi kui palju aga nii paar kilo!?

    VastaKustuta
  4. Ok, saab tehtud.Ma soovitaks ka ühe ehtsa lambavillast teki teha, selle all on paganama hea magada :).
    Ja ot, kas me siis kuke teema "paneme lukku" sinuga? Mul on muidu veel üks huviline kukele tekkinud, siis tean talle öelda... sa olid esimene....

    VastaKustuta
  5. Jah, olen kindel ostja kukepoisile. Täpset kohta ja aega järele tulemiseks ei oska veel öelda, pean enne mehega kokku leppima. Eks helistan.

    VastaKustuta
  6. Sooh, loen ja näen, et kukk juba läinud. Niipalju siis sellest.

    VastaKustuta
  7. Diana, ega sa omale ometi kukke ei tahtnud? Sa ikka said uue kuke?
    Kukereo mul juba südamesse kasvanud ja ääretult hea meel, kui ta kukil kasulik saab olla.Ilus poiss ja igati tegus on ka, küljeluu juba küsis, et ega ma "seda õiget kukke nüüd maha ei müü"...kollane on tõesti märksa tagasihoidlikum nii karja hoides kui muus osas :P

    VastaKustuta
  8. No sain küll, ta alles titt. Oleks vaja ikka kukke, kes ka vanadega hakkama saaks.

    VastaKustuta
  9. Ma nüüd ka miskine kukeekspert ei ole aga kõrvu jäi ühe kanakasvataja ütlus, et "ära sa noort kukke vanade karja võta", et see vaeseks kössitab vaid kuskil hirmunult nurgas.Minul juhtuski täpselt nii, kui selgus, et Brita osutus Priiduks.Niiet, äkki tõesti on tõepõhi alla.

    VastaKustuta