esmaspäev, 15. oktoober 2012

Mannekeenid


Meie kaks uustulnukat mannekeeni.Peas 100 % angoora villast, käsitsi kedratud lõngast mütsid.Pildile püüda õhtuse toavalgusega oli mõtetu üritus, aga eks see angoora ongi pigem selline asi, mida peab katsuma.Ühesõnaga,nüüd hakkavad meil mütsid sellistena pildile tulema.

7 kommentaari:

  1. Jätkates varasemat teemat...ja ülejäänud?:)

    VastaKustuta
  2. Teema lõpetatud ja valik tehtud :)))

    VastaKustuta
  3. Sinna küüliklasse mahuks ju paar alpacat :)
    Ja nüüd räägi välja, kust sa need Erna ja Elsa ostsid? Oleks ka vaja jõulukingiks selline osta.

    VastaKustuta
  4. Kindlasti mahuks, kui ma alles alustaks lambapidamist ja ma oleks 20 aastat noorem ja kui meie vabrikud suudaks seda villa kedrata,kui, kui, kui...aga minu "võimekus" on angooradega täis :)
    Mannekeeni pead osta leidsin mina kaks varjanti
    1.http://www.meediagrupi.ee/ sealt ka mina ostsin.
    2.http://www.mannekeen.ee/ peab aja kokku leppima , vi toob Tallinna piires kohale.
    hind mõlemil ca sama.Materjal vist erinev.

    VastaKustuta
  5. Väga hea info, mul ka plaanis mingeid mannekeene soetada - teisel lehel olid pead eriti futuristlike nägudega :D Kuid pean mainima, et mannekeeni koduleht on kasutajasõbralikum. Näiteks ei suutnud ma meediagrupi lehelt küll mannekeene leida.

    Diana

    VastaKustuta
  6. Meediagrupi salongis on nad aga lahtioleku kellaaegadel väljas ja ei pea kellegiga kokku peppima, et tuleks ja teeks ukse lahti, mulle see ootamise varjant lihtsalt ei sobinud.Samas pakkus ta, et sõidan nt. kontorist läbi.Meediagrupil olid nii torsod kui mannekeenid väljas.

    VastaKustuta