teisipäev, 16. oktoober 2012

Kodune lõngapood


Kui  lõngavihtide pooleks kerimise maailmameistrivõistlused peaks kuskil korraldatama, siis mina olen vaieldamatult üks võistleja kandidaat.Kas just esikoha peale pretendent, aga viimaseks ma ka ei jää.Peaks tegema õpetliku video, kuidas ilus viht kerida :).
Aga lõngadest endist, siis sain kätte viimased koeravillast lõngad ja valge on 30 % angoora sisaldusega villane lõng, tavalist valget lambavillast lõnga ka.Oh, küll selline lõngakõllus võib silma rõõmustada, rääkimata sellest, et tegu ürgselt naturaalsete ja karvaste , pehmete lõngadega.

5 kommentaari:

  1. Ma olen nüüd keeletu ja hea, et ma istusin :)

    VastaKustuta
  2. Ehee, ma loodan, et sa ei arvanud, nagu ma printsessi kombel oleks vokki kääksutanud ja kõik see lõng on käsitsi kedratud :)), tegu ikka vabrikulõngaga :), tõsi, villad enda pestud ja viidud, toodud.Plaanid on minna ka sellel aastal Saku suurhallis 8-11 novembril toimuvale mardilaadale:),päris enda jõud sellisest lõngakogusest üle ei käi :)

    VastaKustuta
  3. Milline isuäratav lõngakogus! Mulle tundub pilti vaadates miskipärast, et vahesein on lõngavihtide raskuse all looka vajunud...

    VastaKustuta
  4. Vajus neh, ajutised asjad siiski mõningal juhul ei toimi.Kuna need vihid vajavad veel sildistamist, siis ma erilist ladumistehnikat ei kasutanud ja tagajärg ei andnud ennast pikalt oodata :)))

    VastaKustuta
  5. Njaa, minu suu vajus lahti! See on ju tõesti lõngapood. Jõudu ja jaksu - ei muud!

    VastaKustuta