pühapäev, 24. oktoober 2010

Nimepanek

Saage tuttavaks: MAU.Üks kahest noorest emasest.Pilt tehtud enne pügamist.Teine pilt veel :

Ja veel üks noor emane , kes sai nimeks KELENA

Sündinud 28 juuli 2010, Ema Nectar isa Goliat.Küülik mõnules pügamisel sedavõrd, et uinus mul süles lausa magama.Silmad kinni ja ainult nohises vaikselt.Hea, et ei norsanud :)
Ja kummailine küll, aga emased küülikud viitsivad vist tiba rohkem ennast harida, igatahes olid nad heinapepredest poole puhtamad.Hakka või selle põhjal sugu määrama :)

Üks palve on küll Teile, blogi lugejad...kui kellegil on välja pakkuda mõni hea isase või emase küüliku nimi, siis laske aga tulla.Saate ristiemaks :D

8 kommentaari:

  1. Meul siin üks 7 aastane pakkus jänkse vaadates välja nime Lope :)
    -Monika

    VastaKustuta
  2. Mulle meeldib:)Aga, kummale?Isasele või emasele?
    Hetkel on tited ristitud:Toko, Orvo, Bob, Jako, Kelena, Mary, Galatea, Helena...18 nime veel puudu :

    VastaKustuta
  3. Kas sa nii ei taha panna nagu koertekennelis pannakse, et ühe pesakonna jänksidele sii kõik ühe tähega, nagu Jako jne, teine pesakond nt. K-ga ja nii edasi, oleks vast lihtsam neid pesakonniti eristada. Aga mida mina küülikutest tean, mul kõik tibud-tippid ja kirju-mirjud, kuke-Peedu (ei laenanud sinult!) kah! Aga vahvad on nad küll,need angoorad! Tubli oled, sest alles sul neid polnudki veel! Maurus

    VastaKustuta
  4. Mõtlesin korraks ka seda, aga ..ega neile ilmaasjata nimesid ei panda, võiks ju ainult numbrid olla.Iga loom on minu jaoks kuidagi "isiksus" ja sellepärast ma ei panegi ühe nimetähega.Ka Rootsi kasvataja ei teinud nii.
    Nimegi panen alles pärast esimest pügamist, sest siis on "iseloom" natuke välja löönud, mõni võitleb kogu hingest, teine jääb sülle nohinal magama :DD
    Ja Maurus, ma ootan ka sinult ühte vahvat küüliku poisi/tüdruku nime :)))

    VastaKustuta
  5. Ma ei saa aru kuidas sa neid eristad. Nad ju kõik ühtemoodi.

    VastaKustuta
  6. On jh ühtemoodi :)ma sellepärast igat pilt sellest kindergardenist ei pengi(nagu copi patet teeks :)).
    Tegelikult hakkab silm vaikselt harjuma , ses mõttes, et üks on pruun ja kaks ema on kitsama näoga(nende titted on ka nagu väikesed rotipojad).jama värk ta ikkagi on,sest tänu intensiivsele karvakasvule ei ole küülik täna selline nagu ta homme on.Võta ja tunne siis ära.Rootsi omadel on kõrvad tätoveeritud, minu juures sündinud saavad igaüks eraldi sildi ja kirjutan ka markeriga kõrva.
    Täna pügasin hommikul kell 7 ühte eriti aktiivset urulooma, märkas ära, et diivani alune näeb paraja pelgupaigana välja ja sinna ta kadus.Mul oli tükk tegu, et kätte saada...ja seda küülikukisa oli terve maja täis :))), kes millega ommikuti tegeleb, onjuu :))

    VastaKustuta
  7. Kui "udupeened" need nimed peavad olema ;)?
    Trips (i), Träps (i), Trulli(a)(e), Uru (sellele aktivistile).Aktivist(i).
    Eh, mõtlemine pole just kõige tugevam tegevus sellisel kellaajal :).

    Terv Taive.

    VastaKustuta
  8. URU-see on piisavalt udupeen :))), täiesti sobilik ühele uruloomale :))Saab sellise nime üks rajakas :)Aitäh!

    VastaKustuta