kolmapäev, 20. oktoober 2010

Lambakaamera -klikka siia!

Kuidas näha meie lambaid?Pilt on reaal-ajas ja lihtne on vaadata. Et pilti näha, tuleb klikata Lambakaamera peale ja täita väljad:


Account  :          lammas


vajuta     :            login (või enter)

Kui soov pilt väiksemaks teha, tuleks panna "linnuke" lahtrisse Scale Down

Edasi tulebki ette reaalajas pilt meie lammaste laudaelust. "Kino" näeb õhtu kl. -22 ni, olenevalt lammaste päevakavast :)

Kel huvi endalegi soetada, siis süsteem on ilma teenustasuta (vajalik arvuti) .Pilti on võimalik näha kodus, ilma internetita, kodust eemal on vajalik interneti olemasolu ja arvuti, kuid piisab ka mobiiltelefonist.Miks see süsteem hea on, sest kuumakset ei ole, poegimisperioodil on võimalik toas kohvitassi taga jälgida laudas toimuvat.Loomulikult võib seda kaamerat kasutada koerte, kasside, hobuste jälgimisel , rääkimata koduvalvest.Süsteemil on kaasas  ka salvestamise tarkvara.Garantii on aasta. Vajadusel tehniline tugi käivitamisel.
Hind on soodne 224 eur +KM.
Saadaval ka odavam varjant.
Kel huvi endalegi soetada, siis palun võtta kontakti tel. 56501119 Airi

Kena filmi vaatamist!

21 kommentaari:

  1. Olen ma pime, aga kust ma näen seda lambakaamera linki??? olen nii põnevil :P

    VastaKustuta
  2. Lingi leidsin, aga miks ma pilti ei näe :S:( sisse nagu sain loglitud....aga pilti pole ....äääää

    VastaKustuta
  3. oh...ja kui ma juba kirjutamas olen... kas seda kaamerat ka keerata saab ja mitu kaamerat ma saan korraga näiteks ühelt ekraanilt näha? Et kui vaadeldav ala on suur, siis tahaks lihtsalt enamusi siiski näha....

    VastaKustuta
  4. Mida sa näed? Musta pilti? Kas arvuti pakub sul activ X programmi?Kui jah, siis tuleks see alla laadida.
    Anna teada, mis toimub :))Lapsehaigused....ehk saame jagu.

    VastaKustuta
  5. Kaameraid saab kuni 64 tk panna.Täpsemalt räägiks telefoni teel...:)

    VastaKustuta
  6. Pilt on täiesti hall ja ta ei paku mulle paraku midagi :( Üleval ääres näen, et peaks pilt olema mpg4 formaadis ja hääletugevust saan muuta...

    VastaKustuta
  7. Kaire, arvata võib, et sul on oma arvutis interneti settingiutest Axtivex control lubamata...ja selle pärast sa ei näegi.Ma katsun kirjutada üles, mis peab olema lubatud....

    VastaKustuta
  8. oojeeee...pilt tuli :D Tundub, et google chroom ei paku seda installimist :p Võtsin exploreri ja seal pkkus kohe seda ning päras installimist nägin ka pilti :D
    Väga kenad karvased sul :P Minu omad on hetkel täies karvalaadungis ja ootavad õues...sisse ei taha ka enne pügamist lasta, siis teevad end nii heinaseks, ei tahaks mitte seda sodi sealt villast noppima hakata, järgmisel nädalal on lootus nende karvakoormat ka kergendada :D

    VastaKustuta
  9. Ojee, vahva,et pilt näed!!!
    Ma usun, et sinu karvalaadungid näeksid märksa effektsamatena staari rollis välja!

    VastaKustuta
  10. Kas sa Scale Downi leidsid üleval ribal?Kui sinna linnuke panna, läheb pilt teravaks ja väiksemaks.

    VastaKustuta
  11. oskad sa öelda, mitme sekundi tagant ta pilti uuendab...tundub hetkel aeglane...kuigi see võib olla ka minu arvuti viga :(

    VastaKustuta
  12. Kui läbi neti kodus ei vaata, on liikumine praktiliselt üks-ühele.Loomad on täiesti nägupidi tuvastatavad jne.
    Me elame "metsas" , vifi kiirus olematu, eks ta võib pildi kiiruse maha tõmmata.

    VastaKustuta
  13. Lahe :D Ma hakkan iga päev nüüs su lamamstel silma peal hoidma :D Pane jänksikaamera ka üles :P
    Ma pidin ka mingi asja installima, siis tuli pilt ette. Kas peaks hääl olema? mul ei ole. Pilt hakib, kuid liikumine on näha. Igati lahe värk. Peaks Mokkakaamera ka muretsema :D
    -Monika

    VastaKustuta
  14. Meie internet on köh, olematu.Osadel arvutitel on see programm lubatud, kellel pole, siis jah, tuleks Run Acivex controls and pley-enabled panna.
    Hääl on ka olemas, aga siis kuuleksid kõik, kuidas ma Jassu jne., peale Krõõda häälega karjun :))
    Mokkakaamera näitab linnas ilmselt kenasti.Võtad telefoni ja vaatad, mis su urukoer kodus sehkendab:)

    VastaKustuta
  15. No mida sa ütled! Käid päevakese linnas ja juba on Airi lambakasvatuses järgmise leveli avanud. Vot on tase. Järgmiseks saavad lambad raadiosaatjad selga ja on puldiga kaugjuhitavad või midagi säärast :)))

    VastaKustuta
  16. Lambad kadunud :D Õhtul nägin kuidas magasid, üks mälus. Praegu keset päeva lambad õues ilmselt. Kle järgmine etapp- pane ühele lambale kaamera külge :P
    -Monika

    VastaKustuta
  17. Lambad õues jah :)
    Järgmine film on "Angoorade elust oktoobris":)

    VastaKustuta
  18. Kas lambad on läinud ära tuppa talvituma?

    VastaKustuta
  19. Ahaa, keegi ikka jälgib lambakaamerat?:)).Lambad on tõesti nn. talvekorteris, e. uues laudas, hetkel on mardilaada ettevalmistusega nii kiired ajad, aga katsun panna esimesel võimalusel kaamera lambalauta üles.:)

    VastaKustuta