pühapäev, 29. aprill 2012

Selle aasta pisikesed angoorad.

 Pildil 20  päeva vanused angoora pojad.
Kaks pesakonda on täpselt samasugused, aga peale selle neliku pildistamist, kus ma vaheldumisi viskasin fotoka käest, et rabada kinni mõnest valgest karvakerast, võttis ära igasuguse pildistamise isu :)Antud pildilgi on üks väike sell juba tagasiteel korvi.
Tööpäevad kiskusid eelmisel nädalal sinna kesköötunni ligidale ja nii sain vaid öhtul hilja korraks silma rõõmustada ja konstateerida fakti, et küll need küülikulapsed kasvavad kiiresti ja kui hullu kombel tööd edasi rabada, vahib mulle varsti puuritäis suuri angoorasid vastu :)).Ja kui on kiire, siis igal rindel.Nimelt oli üle 30 küüliku ka pügada vaja, need jaotasin kolme ossa ja täna pügasin neli viimast...enne, kui  maikuus uuete järjekord tuleb.
 Kudumismasina koolitusel oli ka laupäeval viimane kord, natuke kahju ta nüüd on aga teistpidi hurraa, laupäevad on "vabad".Masin on nurgas, üks sall peal ja ehk jõuan ka natuke puudu jäänud lõnga teha.Mõtted, mida kududa, mul liiguvad, aga see va vana kere ei tule mitte järgi.Eks selles on süüdi ka kevad,  lillepeenrad sai üle käidud, hoov on riisutud aga tuhat tööd ootab tegemist.Õnneks said viimased lambad ka eile kõrvamärgid ja ussikuuri tegin ka ära.Viimane tegevus viis mõttele, et üks korralik lambakavataja peaks olema "lambakaalus", et nad lihtsalt pühivad mu tee pealt eest.Eile näitas kaal esimest korda 69, 5 kg, ehk kui mul õnnestub veel 1,5 kg maha saada, olen alates uuest aastats langetanud kaalu summaraarselt 10 kilo.

7 kommentaari:

  1. Tore on vaadata, millise järjekindlusega sa oma unistusi täidad. Tubli! Kaalulangetamist pole mul kunagi olnud vaja ette võtta, aga üks tähelepanek minult, kes ma kaalusin stabiilselt 16 aastasest kuni kuskil 27 aastani 45 kg, et arvatakse, et on väga inetu kommenteerida tüsedaid inimesi, aga kõhnasid võib aasida niipalju kui süda kutsub :-) Mul on olnud isegi perjood, kus ma tõsiselt mõtlesin, et mida ma sööma pean, et natukenegi juurde võtta :-) Ei aidanud miski muu kui aeg. Nüüdseks on mu kaal selline, et kommentaare mu kõhnuse kohta on jäänud vähemaks umbes poole võrra ja olen väga rahul :-)

    VastaKustuta
  2. Jäär, nagu ma olen, siis on see tõesti minu "viga", et kui miski asja "tõsisielt" kätte võtan, siis kasvõi pea lõhki :))).Suitsetamisest sain aastatid tagasi samamoodi priiks, nutsin ja jätsin :))).
    Aga see aasimine on üldse üks valus teema...mis iganes moel.Võibolla need kõhnemad tekitavad teistes kadeduse tunde?, et teine näeb kurja vaeva, kui mõni lihtsalt ongi :))Aga "paksude" kommenteerimisel, siis ma vahel mõtlen, et kes selles süüdi on, et inimene selliseks muutub?Kas meie koolisüsteem, kes ei õpeta kuidas toituda, perearstid?Sest ma arvan, et 89 % ei tea, mis teha ja lihtsalt elavadki nii...Ja eks see kaalulangetamine on 90 % valed toiduvalikud ja 10 enesedistsipliin.Ja kui häda käes, siis tuleb appi ainukesena turumajandus, kui sulle tehakse selgeks, et ilma personaalse treenerita ja toitlustusnõustajata ei olegi võimalik alla võtta...maksa ja ime sünnib.Ma ei arva enam nii :P Muide, minust tublim on tegelikult küljeluu, kes juba on 10 kg minu kõrvalt kaotanud,irw.Ma nimelt ei määri õhtuti võileibu ja ta ise ei viitsi.ja liigub rohkem kui mina :))

    VastaKustuta
  3. Jõudu-jõudu! Ma tõmbasin ka täna püksirihma augu võrra koomale :).
    Kui sa samas vaimus jänkse juurde toodad, siis pead tõesti hakkama ööseti neid pügama :).

    VastaKustuta
  4. Nii vahvad nad sul seal. Tean, mida tunned, kui nad sul leekima panevad. Mul iga jumala kord, kui poegi pildistan, siis keegi leegib. Täna sain ka 405. pildi võrra rikkamaks. Pärast selektsiooni jäi järgi ainult 230, :P mida lõpptulemuseks natukene lõikama pidin ja faili nimed õigeks panema ja siis veel logod peale. Need tööd said ka nüüdseks valmis. Aga vot ülesse ei jõua enam panna. Tahaks ka mõni õhtu (loe öö) õigel ajal magama minna. Hommikul ei saa kuidagi ülesse.
    Ja kaalulangetamise osas oled sa ikka imetubli. Minul rohkem liigutamise peale korra kaal natukene langes ja nüüd arvab, et peab jälle tõusma. Ei mina seda 6 kuidagi ette enam vist saa... :S Isegi 75 ei taha eest ära kaduda. Kui annab alla, siis kindlasti nädala paari pärast on jälle tagasi. Jookse palju tahad ringi ja rahmelda ning joo ja söö mõistlikult. Miskipärast organism ei saa sellest aru, et kevad käes ja karu on ärganud :D

    Diana

    VastaKustuta
  5. Taive, no tubli, auk juurde tõmmata on suur asi :).Ega ma neid angoorasid suurt juurde tooda, kuna aga mul on paar tellimust sees ja selleslt Taani poisilt oli nagunii järglasid vaja ja ühelt Rootsi emaselt järglasid polnud ja riskide maandamiseks paaritasin veel kaks ära....nii nad siis tulidki :)))Sellise bande peale, nagu mul juba praegu on, siis see 10-15 juures ei mängi enam rolli.
    Pildistamisega on jah jama lugu, aga küülikutest veel hullem on head talle pilti saada.Eriti laudas olles.Hiljem on nad juba sellised kraaded, et ei püsi pudelis ka paigal.
    Kui kaalulangetamisest rääkida, siis sellest san ma pea alguses aru, et ei jaksa mina nii plju jooksta,et jõuaks selle meelepärase magusa pommi maha jooksta :S.Kui ma enne mõtlesin, et ei hakka mingeid kaloereid arvutama, siis tänaseks olen seda siiski teinud.Kasulik.ee on üks hea abimees, kaalusin orjenteeruvalt ära leivaviilud, õunad, banaanid jne. et saada üldine ülevaade, mis see amps mulle annab.Siis tean, et liiale ei lähe.Igapäev neid punkte ei jaksa arvestada, aga ülevaade peaks olemas olema.Ja sammulugeja on üks hea stiimul :)Jõudu teilegi ,kes te kaalu peale mõtletegi, asi seegi :)
    Ja üks vilets kogemus veel, nimelt jäi mul peale vaktsineerimist üks angoorapoiss "ära", nina norus, kössitas ja söök järgi.Õhtul vaatasin, et läheb looja see päike meil:P, kui võtsin ta puurist välja,kampsuni selga ja lasin heinakuuri lahti.Panin ette porgandit ja rohelist...hommikul ei julenud vaadata, aga ...jänkupoiss kalpsas ringi ja sõi heina.Vara hõisata, aga ehk asi pöördub paremuse poole :)

    VastaKustuta
  6. Airi sa hakkad juba modellimõõtu minema, sa ju pikka kasvu ka selliste kaalunumbrite kohta :)

    VastaKustuta
  7. Irw, Kaiku, mul on laiad puusad, niiet ei vea välja :)), aga mees naerab, et siga jookseb juba vabalt jalge vahelt läbi :),kah komliment, eksole .
    Oluliselt kergem on olla küll :)

    VastaKustuta