laupäev, 21. aprill 2012

Kanade Land Cruiser

Kanad on muidu vahvad tegelased, aga see purakas, mis sealt tagant tuleb, pole just meeldivate killast.Igatahes oli mul ammu juba siiber sellest hommikul kana otsa komistamisest ja peale ära kodunemist, kippusid nad mul mööda lauta ka ringi rändama.Seda suurem rõõm oli, kui täna valmis küljeluu poolt selline uhke maja.Konstruktsioon on piisavalt kerge, et teda külge pidi edasi liigutada.Hetkel käib jubedam siblimine jalgadega ja üldse tunduvad nad rahul olevat.Majal käib põhi tõmmates välja ja taga on luuk munakastile ligi pääsemiseks.Kas keegi sinna ka ööbima läheb, teab kanajumal taevas.Õrred panin ka majakese alla, vb. valitakse ka selline magamise paik.Näis :)

5 kommentaari:

  1. Vau! Asjatundja ehitaja sul.Selline traktor ajaks minu kanad kadedaks kohe...nende aed püsib paigal ja on paras poriauk hetkel.

    VastaKustuta
  2. Väga lahe! Aga kas sellel aedikul on ka all võrk? Või saad sa kanad ööseks sinna kuuti kinni panna? Sest vastasel juhul on ikkagi rebasel või tuhkrul suht kerge need kanad pintslisse panna.

    VastaKustuta
  3. Ei ,all pole võrku, aga kanadel saab ka eest luugi kinni lükata, vaata, seal külje peal on üks pulk, mis lükkab luuki :)

    VastaKustuta
  4. Ma ei tea miks, aga osad kommentaarid tulevad mulle meilile linkidena.Üks oli mauruse poolt ja teine selline:

    Best Airi,I love your blog very! Greetings from Janka(CZ)

    Thank you Janka :)

    VastaKustuta