kolmapäev, 26. september 2012

Täna tulid meile...



Blaky, Hu ja Uhuu...viimane põeb kolimisstressi ja ei taha kanalast välja tulla.Märgistasin eile kaks kana, kes kõige rohkem kiusavad ja vist peab midagi ette võtma

14 kommentaari:

  1. Iccc.... mingid muud sulelised äkki? :D

    VastaKustuta
  2. Marju, sina saad punkti :).Käisime täna seal, kus sinagi ja ääretult meeldivate emotsioonidega tagasi.Ma oleks sealt kõik kanad ää toonud, imeilusad ja kui korralik pidmine, super !Lust vaadata :)
    Igatahes ostsin kolm musta, käomusrtriga hall oli ka aga mulle ausalt öeldes aitas sellest ühest hallist .Lahedalt sulgivad küll praegu, aga mis siis.:)Üks vesihall kana jäi jubedalt hinge aga see polnud müügis.Oeg, ma ütlen, kui vähe on õnneks vaja :)Nüüd ma saan jälle natuke aega rahulikult magada.
    Kaire, tead...ma ep julge ei Diana kalkuneid vaadata ega hanede pilte...ei usalda enam iseennasti :P, niiet, "EI" see kord, iccc

    VastaKustuta
  3. Natuke aega rahulikult magada....... see on siis umbes nädal, sest niipalju on Su eelmisest kanaostust möödas:)

    VastaKustuta
  4. Icc Liina, va vastik inimene:)).Vahel on küll tunne nagu mürsikul, kes mänguasjade riiuli vahele ennast pikali viskab ja niikaua kägiseb, kuni saab, mis tahab.Ütleme siis nii, et täna on mul süda väääga rahul.Nii ootan kevadet, kus oma tibud ehk õnnestub saada :).Kui need äntukad muidugi hommikul braamadele kambakat ei korralda.Kahjuks ei tõuse nii vara, et näha kukkede nägu :)
    ps. kommenteerisin su blogis Liina neid imeilusaid jääkarunahku, aga kommentaar kustus millegipärast, rohkem ei viitsinud katsetada.Ju tegin miskit valesti.Igatahes, imelised nahad :)

    VastaKustuta
  5. Airi, mine vaata uuesti, Su kommentaar on täiesti olemas:) Aga jah, millegi pärast nõudis see minu kinnitust, ei tea, varem pole sellist asja olnud...
    Minu noored 3+ kuused (kana enda hautud 3 kukke ja 2 kanakest) on nüüd ca 10 päeva olnud koos vanadega, aga siiamaani käivad neist eraldi ja oma grupiga koos. Ja täna hommikul nägin kuidas nende "kunn" eh siis tegijam kukehakatis ühte pruuni vana "vabrikukana" taga ajas. Ja seda mitte selliste kavatsustega, nagu kukel võiks kana suhtes olla, vaid täiesti vihaselt. Tea, kas kaitseb oma noorte kampa? Ehk ikka millalgi sõbrunevad vanadega ka ära.

    VastaKustuta
  6. Ahah, no siis on hästi.Blogi teeb sul siis ometahtsi tsensuuri :)))
    Nende kanadega on jube tegu, et erinevaid isendeid kokku panna.Minu uued istusid hommikul ikka veel riiuli peal,kuhu ma nad õhtul panin.Võtsin sülle ja tassisin õue.Kukel rõõmu laialt aga need äntukad...issand, on ikka röövlipande.Väikesed aga nagu herilased:P.Jälgisin natuke aega, kuna päris killimiseks ei läinud, suundusin tuppa kohvi jooma.Kui tööle hakkasime minema, viskasin pilgu kanaaeda ja see must kolmik toretses taga servas oma grupina, äntukad olid mujal ametis :)).Kuna need uued sulgivad, siis ega see põnev pole, nagu kuskilt mõne sule tõmbad, nii pudisevad nagu katkised sulepadjad :)))

    VastaKustuta
  7. http://www.pria.ee/et/uudised/koolitused_ja_infopevad/tasuta_koolitus_linnukasvatajatele.html

    VastaKustuta
  8. Jep, nägin seda kuulutust, kahjuks tööpäev.

    VastaKustuta
  9. Kas sa tõid ka mu ema juurest kanad või kuskilt mujalt?

    VastaKustuta
  10. Tõin Viljandi külje alt, kellegi kasvataja Leemeti käest.

    VastaKustuta
  11. Oi, kui lahedad. Ma ei jõua enda uusi kanu ära oodata. Lähen ka karjale pühapäeval järgi. Aga ega ma veel ei tea, mitmega ma sealt tagasi tulen ja kas ainult kanade + kukega... Minu puhul ei ole midagi kindel. Aga, Airi, piilu ikka mu kalkunite pile - nad on nii lahedad linnud. Täna pisike plika asjatas tibudega ja kalkunid seal samas, kükitas siis piiga neid rõõmsalt silitama - neil ei olnud selle vastu mitte midagi. Ma ei karda absoluutselt neid lastega jätta. Kui meil haned olid, siis lidusin ise nende ees, kuis jaksasin - igavesti tigedad elukad. Kalkuniga ei anna võrreldagi, nii intelligentsed isendid, et vaata ja imesta. Ei tea, vahetan vist küülikud lindude vastu välja - irw.

    VastaKustuta
  12. No raske on neid sinu kalkunisulepalle mitte vaadata :P,siiani pean veel vastu :)
    Aga kalkunitest on mul lapsepõlvemälestus, kui ema neid pidas.Isa parandas selili autot, kui äkki läks pimedaks.Vaatas siis üles ja nägi suurt isakalkuni nokka, mis sihtis tema silmaauku :)).Ja minagi sain selle saadana eest lipata.Päris kiiresti jooksis teine :).haned võtsid kartulid üles ja nii spetsilt, et varred olid püsti.Sügisel siis selgus....ei kartulivõttu pole vaja teha :)
    ps. kitkusin täna oma esimese kana sulgedest puhtaks ja polnudki hullu midagi.Teisest kukest pean ka ilmselt tõesti loobuma, sain juba täna põlvest "näpistada" :P

    VastaKustuta
  13. Diana, sinu viimane lause, et "a la vahetan küülikud kanade vastu välja" ...tead, naljaga pooleks, selles on oma tõetera sees.Kas just tänasel päeval, aga ma ütleks nii, et "ma ei välista seda tulevikus".Kui vaadata aina tõusvat viljahinda ,töömahtu jne.Lugesin kuskilt, et munakana pidi olema kõige suurema tootlikusega põllumajandus (loom) irw.Kui aus olla, kipun selle väitega vägagi nõustuma, seda pärast siis hobuseid, lambaid ja angooraküülikuid...

    VastaKustuta