laupäev, 6. august 2011

Angoora-august

Selle kirju pesakonna pojad on tänaseks juba parajad röövlinäod.Magavad mul heinasõimes, teevad sinna muud ka..:P, kolistavad ja mängivad veekausiga ja söövad üüratult hea isuga :).Nende emal on on  teine pesakond sel suvel ja poegade kõrvalt on ta ennast ilmselgelt ülekaaluliseks pontšikuks söönud.Eile tabasin ema poegadega koos jõusööta söömas pikali asendist.Umbes nagu lambad lasevad ennast jõuõla saavutamiseks põlvili.Söök on mitmes kohas ees, aga millegipärast on vaja ühest "mollist" süüa.Minu enda lemmikuks on seal kuidagi kerkinud must poeg, vaatasin järgi, emane on.Kaalub teistest veerandi võrra rohkem ja on kuidagi erililiselt leplik inimkäe suhtes
Must ja beez koos

Selle aasta üks esimestest poegadest, juba korra pügatud

Ja veel üks (nime ei mäleta hetkel)

 Kuna villa on kogunenud mingisugune kogus juba, siis uurisin ka ketrusvõimalusi ja..köh....ühesõnaga, angoora villa kedrus maksab alates 76 eur /kg.See siis üks põhjustest, miks see lõng nii kallis on.Ja teine põhjus peitub ka pidamise eripäradest, mis hakkavad vaikselt ka minule kohale jõudma.Söödakotte on erinevaid mul praegu 5 ja nagu selgub, ei aita vaid angoora tõupuhtast küülikust, et saada seda õiget kõrgema sordi villa.Kui muud asjad on paigast ära, siis tulemus on vaid viltimisvill.
Üks foobia on mul veel juurde tekkinud.Nimelt on vaja järgmine nädal Soome minna ja kohe meenub viimane laevasõit, kus mul keeras "kellukese" totaalselt segi, ehk ma jäin lihtlabaselt merehaigeks.Eriliselt "meeldiv" seisukord, kus süda läigib nagu Kiirel ja olemine pole kiita.Ilmateade lubab tugevat tuult, misiganes see nende mõistes tähendab :P.Käisin apteegist läbi ja varustasin ennast ingveri tablettidega , lisaks plaanin pilku horisondilt mitte ära lasta.
Pildistasin ükspäev lambaid ja fotoka ette jäi ka lammaste rada, selle põhjal võiks järeldada, et meie lambad on pidevas joobe või narkoseisundis.Sest otse see rada koduni ei lähe mitte :))
Ja hein on meil ka selleks aastaks müüdud.Sellised laupäevased uudised.

4 kommentaari:

  1. Su sõbrakesed on nagu inimloomad- kes läheb pärast tittes olemist paksuks ja kes mõtleb, et "milleks otse, kui ringiga saab"...
    Ja mustal küülikul on täpselt selline ilme, nagu mõnel alaealisel Rate pildil...
    Tervitan!

    VastaKustuta
  2. Ole tervitatud tagasi Rees, sinu tehtud ristimiskleit võttis lihtsalt keeletuks.Sa teed ikka ebainimlikke asju :D.
    Emade käitumine muutub ka vastavalt aja kulule, mida vanemaks pojad saavad, seda leplikumaks ema muutub.Esimesel nädalal on nagu elav fuuria :DD
    Rate pubekas tõesti, a la "mis mõttes?" stiilis :)))

    VastaKustuta
  3. Väga nunnud tegelased:) Must on eriti ergu ja otsese pilguga:) Kas ta on selline sutikmust? Uhke värk. Imestan, et nad sul pildistamise ajal seal kividel püsivad ja plehku ei pane.

    VastaKustuta
  4. Must tuleb varsti pügamisele, siis näeb, mis sealt alt välja paistab, aga ma loodan, et ikka must :)
    Selle pildistamisega on lood viletsad tegelikult, ma teeks neist olulisemalt rohkem pilte, aga mu kannatus katkeb lihtsalt P. Reaalsus näeb välja nii, et panen kivili, siis esimene etapp on nad laiad, kõrvad peadligi nagu Saaremaa lestad,siis hakkab julgus tagasi tulema ja kõrvad tõusevad kikki (siis on ainuke võimalus pilt ära teha) ja kolmas etapp on "põgene vaba laps", ehk ma näen objektiivis vaid tagumist poolt küülikust :)).Ja kui ma 5 küülikust grupipildile saan 3, on ka hästi :DD

    VastaKustuta