pühapäev, 12. detsember 2010

Angoora pojad



Saamatu, nagu ma olen, siis lõpuks tänu lapse abile, suutsin siia ka video tekitada :))Kosmosesajand küll, aga näed, kus võtab mõnel aega nende väljamõeldud asjade üleslaadimine.
Täna pügasin ära meie ainsa beezi küüliku MILO.Selja pealt on ta nagunii lahe, aga ka kõhualune oli see kord vägagi atraktiivne, käpad hullu moodi karvased ja kõhualune mitte beez, vaid helehall.Vana ise oli pügamise ajal superrahulik.
Ja kui keegi oleks mulle paar aastat tagasi öelnud, et sa pead õppima kuduma selle pärast, et ükskord on sul vaja hakata jänestele kampsuneid tegema, oleksin seda inimeset nagu tulnukat vist vahtinud.Aga, just nii ongi.Koon.Väsimatult.:)MILO oma värske kudumiga....lõngaks kahekordne lambalõng ja ühe niidina jookseb ka koeravilla lõng.Vot sinnamaale olen ma oma küüliku pidamisega jõudnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar