kolmapäev, 17. november 2010

Kuningas on surnud, elagu kuningas!

Pealkiri ajendatuna Mardilaadast, selle aasta oma seljatatud, järgmine aasta ehk jälle.Uudiste reporterile jäin ka "näppu", tema tehtud pilt ilutseb  blogi postituse päises :)
Üldiselt jäin väga rahule, imehea õhkokond, palju kenasid inimesi, kes viitsisid minu pikka tiraadi koeravilla teemal kuulata ja kõige suurem heameel selle üle, et ostjaskonna moodustas hoopis meie oma inimene, mitte turist.Mõni müts jäi müümata, väikseks jäid ja ka mõni sall ootab uut omanikku, aga üldjoontes tulin laadalt kerge kotiga tagasi.Oleks vaid rohkem müüa olnud, esimene kord ei osanud lihtsalt planeerida.Ja kõige suurema komplimendi osaliseks sain wc-e järjekorras, kui küsides naaberboksi müüa käest, et ega ma liiga ei jahvata, selle peale öeldi, et nii armas on kuulata südamest tulevat , mitte müügijuttu.Vot siis.Ma ise hindan Nimega toodet , ehk Selle villast sall ja Tema villast müts, kuidagi turvaline tunne on, kui tead, millega tegu ja ei osta Kellegi Anonüümse lamba villast mütsi näiteks, tundub, et ma pole siis ainuke, kellele see loogika veel meeldib :)

6 kommentaari:

  1. Mul on ka paar lõnga nimelised- nt pallikese lõng ja Una lõng. Una lõngast tegin kord sõrmitud, mis minu meelehärmiks/heameeleks ära osteti. Sellek oli uut vilal vaja :D Nüüd olemas ja sellest saab minu lõng ning toode.

    Laat oli väsitav aga tore :)
    -Monika

    VastaKustuta
  2. Maurus kiidab sind ja Üllet ka, nii tublid olete! Ja tore, et teil kõik hästi läks!

    VastaKustuta
  3. Kui on oma kari siis peaks ikka nii olema, et on nimeline lõng, noh vähemalt enamvähem. Ikka ju tead ja tunned kes millist annab ja oskad loo juurde rääkida. Ja muidugi annab see asjale kohe teise jume, ei ole lihtsalt mingi tundmatus katlast tulnud masstoode. Tore oli sind laadal kohata- näeb lõpuks silmast silma kellega kommentaare jagad :)

    VastaKustuta
  4. Jaa, tahtsingi just Merikesele lehva-lehva teha, armas, et terekäe pihku pistsid, ma ei teadnudki, et laadal oled :)Ma väga oleks tahtnud rohkem teiste villasid vaadata, Lahemaalamba juures jäin "pikemalt" nautima, aga vaadata oleks seal ühele villahulule kordi rohkem.Üldse tegi südame soojaks, et meid ehtsat Eestimaist maavillast lõnga väärtustavaid inimesi nii palju seal oli.
    Monika šokeeris mind ka nii vahvalt, kedrates minu vokilt villatupsu ära, esimene reakstisoon oli, et soh, nüüd on keegi kogemata mu villatupsu laiali kandnud ja seda rõõmu, et voki poolile oli hoopis kadunud.Kodus ju seda ei juhtu, et tõused voki tagant ja tagasi tulles on kratt villa lõngaks teinud:.Aitäh sulle ja aitäh ka selle eest, et juhtisid tähelepanu voki pingele...mul ajab süda siiani veel positiivsest energiast üle ääre!

    VastaKustuta
  5. Tead huvitav tõesõna, kui ma hakkasin rääkima, et seep kits Pille piimast, siis nagu seep oleks seeläbi paremaks muutunud ja ostusoovi inimeses suurendanud :)))A tore oli laadal ja sina olid ka tore ja üldse kõik on väga hästi :)))

    VastaKustuta
  6. Ahaa, see ketramine mis ma vahepeal teie boksis teha sain oli super mu kohutavalt väsinud jalgadele. Pärast oli samm kohe kergem. Su vokk jah tiris kohutavalt (minu jaoks) kuid sa ilmselt olid sellega harjunud. Hea oli ka Ülle vokki proovida, hea vaikne ja sujuv, väga meeldis.
    Ma olen endiselt veel laada-uimas :D
    -Monika

    VastaKustuta