teisipäev, 23. november 2010

Angoorast ja papaiast.

Selline näeb välja ca poole aastane, meil sündinud, küülikupoiss nimega TIKU.Pügamise aeg on tal juba möödas, aga plaan on minna temaga küüliku näitusele.Sellepärast peab vennike natke kannatama.Et tal aga villablokki ei tekiks, siis suundusin täna Rimisse papaia otsingule, sest just nimelt sellist puuvilja peavad nad ennetuseks saama.Kuna mul polnud õrna aimu ka, milline see "jurakas" välja näeb, siis võtsin müüal kitli sabast kinni ja üllatuseks , peale teise müüa küsitlust, suundusime õige vilja poole.Kilohind pani natuke pead kratsima....aga ju siis aadel peabki kallist asja sööma ja nii ränndaski 85 eek/kg roheline pallike korvi.Sinna järgi ka ananass, sest ka viimast on neil mingite ensüümide jaoks vaja.Papaia ise nägi välja selline
Pean märkima, et puuvilja maitstes ei saanud ma küll aru, miks ta nii kallis on...:)Ei midagi erilist.Jääb vaid loota, et küülik hindab mu ponnistusi.

7 kommentaari:

  1. Kas sa oma angoorasid kammid ka ja kui tihti? Kusagilt sai loetud, et angoorat tuleks kammida iga päev kolme kammiga...

    VastaKustuta
  2. Ikka kammin, aga tuleb vahet teha, kuidas neid peetakse.Mina pügan ju iga kolme kuu tagant nad purupaljaks, seega pole nagu sügavat mõtet neid iga päev kammida.. ?:)))Hiljem jah, peale kahte kuud pügamisest, aga mitte nüüd nii hullusti.Üldse on internet angoorade kohta igasugu lahedaid legende täis, ei maksa kõike tõe pähe võtta :)Pidamine, hein jne. on olulised märksõnad.

    VastaKustuta
  3. Jänes sai õnnelikuks !Pildil olev vili pole kindlasti "avokaado", vaid papaia, :)! Õige avokaado on odavam, väiksem, soovit. tumerohelise koorega ja ühe suure luuviljalise seemne taolise seemnega.
    PS. Mardilaadalt hangitud "naturaalse mustaga" olen igati rahul, kuigi minu jaoks on see lõng siiski väga tume pruun.

    VastaKustuta
  4. Jah, minuga juhtub seda pidevalt, et pea on nagu kanal laiali otsas.Anonüümsel on õigus, tegu on papaiaga ja just seda mul vaja oligi.Kust mulle pähe avokaado tekkis, teab tuul väljas :))Ma parandan vea ära, aitäh tähelepanu juhtimast!
    Naturaalse puhta musta peenvilla lõnga saab ehk siis kevadisest villast, kus päike ei pääse villa otsasid lambal seljas pleegitama.Presenti ka ei tahaks loomale suveks selga ...
    Muide, küülik ei ole veel proovinudki..

    VastaKustuta
  5. Väga nunnu küülik:) Kas sa muidu oma meili oled vaadanud, ma kirjutasin sinna küülikute kohta?

    VastaKustuta
  6. Hei, Piret
    Ja vaatasin, aga...olen vist vanamoodne inimene sest hinnast ja tingimustest ma loomade müügi puhul meili teel ei räägi.Võta minuga kevade poole kontakti ja ma ei näe põhjust, miks sa ei peaks saama :))

    VastaKustuta
  7. Selge, siis vähemalt tean, et on võimalik jänkukesed saada ja saan hakkata ettevalmistusi tegema:)

    VastaKustuta