teisipäev, 23. november 2010

Keeshond-üks võrratu villakoer.

Keshond-pildi järgi selline  "Eesti keskmine" koerake.Aga....asi muutub muinasjutuks, kui hakata villa  lõngaks tegema.Villakus on küll sellist lühikest karva sees, mis tuleks tegelikut kohe välja rookida ja villa korjub suhteliselt aeglaselt, kuid lõppresultaat väärib küünlaid.Selle koera vill oli ka üks esimeste seas minu koeravillalõnga tegija teel, ära seda unustada aga polnud võimalik, kuna omaniku lahkel loal jäi ka mulle tutsakas villa lõnga jaoks.Kudusin  pahaaimamatult mütsi ja siis ilmsnes lõplik tõde.Ehk sain mütsi, mis on üleni õrnas udemes ja ei torgi ka üldse.Mis veel tähelepanuväärne, siis kudusin selle mütsi puhtast koeravillast, sellest lähtuvalt oleks pidanud kudum minema kandmise peale vilti ja kaotama elastsuse.Kuid, ei midagi sellist, müts on nagu eile kootud.Kogu selle pika ajaloo peale, oli minu rõõm väga suur, kui selle koera vill uuesti minuni jõudis, nüüd olen ka mina ketraja teel arenenud ja seda suurem oli nauding kedrata :)
Müts, millest räägin on selline

2 kommentaari: