reede, 18. november 2011

Koeravillased lõngad

Ääretult viletsad need pildid on, aga midagi pole praegu teha.Võtke või jätke.
Täna läksid kaks vihti koeralõnga põlvesoojendajaks, minu head soovid sinna sisse kedratud, pilte ei jõudnudki teha.
Kätistele mõeldes on valmis kaks lõnga, üks kirju, koeravilla ja angoora kirju ja teine hall collie villast

Üks mustast koeravillast müts, valgete angoora tupsudega, ühele armsale inimesele :)


Ja üks koeravilla/angoora triibuline ühekordne lõng, mis on mõeldud koos maavillaselõngaga  sokile soojenduslõngana kaasa kudumiseks.



2 kommentaari:

  1. Ma siin juba mõlgutan mõtteid sellest lisalõngast :D. Ära ahvatle siin midagi.....

    VastaKustuta
  2. Ma ei ahvatlegi, seles mõttes, et nurgast vahib mulle vastu kaks suurt kotitäit koeravilla, mis tahab lõngaks ketramist ja ega mul enne muuks aega ei olegi.Peab hakkama seda 24 h kuidagi venitama.Unistan siin angoorast sokkidest omale...jalad nii külmetavad....täna kudusin küülikule selle talve esimese kampsuni, mul neid nüüd ju rohkem :P ja pügamise põlle sain ka lõpuks valmis õmmeldud :)

    VastaKustuta