esmaspäev, 14. november 2011

Grum kasvamas


Grum muutub iga päeva aina atraktiivsemaks.Kummalist värvi on see vill, siin pildi peal tundub, nagu oleks tegemist halli tooniga, teises valguses aga näib vill  lausa sinakas.Kuna ta on hetkel  ainuke suurem hall jänku, emane veel ka, siis ikka kipun teda millegi maitsva palakesega hellitama.Esikäpad on tal  üdini karvased, ilmselt annab ema seda karvasust käppadele.Neid puhhvis käpakesi on muidugi armas vaadata, aga kui hakata villa pügama, siis on jällegi need siledama ja vähema karvadega küülikud oluliselt mugavamad.Sest käppade pealt  tuleva villaga pole muud teha, kui viltida.Siin Grum natuke sinisem


Asi, milleni ma mitte kuidagi ei suuda jõuda, aga mida peaks ilmselt ikkagi kätte võtma, on viltimine.Või mine tea, mul hakkab farmis beebi BUUM läbi saama ja ka 2 sordi villa hakkab vaikselt ehk koguseliselt maha käima. Võibolla koon selle villa sokkideks, sest mind on õnnistatud külmade konnajalgadega ja ei ole midagi paremat, kui angooravillast sokk jalas, et jalad lõpetaks külmetamise.Koeravilla sokid ei saa ligidalegi :).Viltimise koha pealt on mõned mõtted isegi liikunud, mida teha...
Tänu mardilaadale nägin õhtuti küülikuid vaid vilksamisi ja lausa uskumatu, kui kiiresti need väiksed reod võivad kasvada.Eile tõstsin nad järjekordselt heina sõimest välja ja nad on kohe tuntavalt raskemad.Mul on hetkel 4 musta silmatera, kuna teisi pisikesi pole, siis saavad nemad suure osa tähelepanut endale.Ja muidugi ka sellepärast, et nad mustad on.Kuna mul veel kolm beezi ka kasvab, siis ükskord, kui sealt ketrusvilla hakkab saama, läheb põnevaks kirjuks lõnga tegemiseks.
Eile istusin mõnuga voki taha ja ketrasin ja ketrasin...küll oli hea :).Tundub nii, et tuleb väga soe talv, seda siis mitte tänu  kliima soojenemisele, vaid sellele hunnikule koeravillale, mis mind nurgas ootab :).Eile vaatasin huvi pärast, et millal ma koeravilla ketrama hakkasin ja detsembris täitub ametlikult 3 aastat.Polegi nii vähe.
Panen siia ka pildi minu uuest "tootest, ehk koeravillast käevõru, hea nii väsinud kui haigele randmele.Mardilaadal oli ümber käe ja küll oli palav :)

8 kommentaari:

  1. Ketra Airikene, ketra-ketra ;).

    VastaKustuta
  2. Ehh...Airi...üritan kah ikka selle angoora villa viltimiseni jõuda...ehk nüüd, peale laata. Lihtsalt see tundub nii luksuslik, et ei tea, mida ma sellest teha julgen:) Ja ei ole ma veel ikka ka aru saanud, mis vahekorras ma seda lambavillaga viltides segama peaks?

    VastaKustuta
  3. Näen, et oled omale uue fotoka sebinud või siis vana on korda saadud. Tore, et taas fotodega meid õnnistad :D

    VastaKustuta
  4. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  5. Peaks mainima, et need fotod Grumist on ju väga head ja veel telefoniga tehtud! Minu seebikarp ei saa ligidalegi :D

    VastaKustuta
  6. Imearmas sinine jänku!:) Villa värv meenutab natuke meie Elfiine sinakat villa, üks mu lemmiktoone. Kujutan ette, kui pehmed on Grumi villast käevõrud või ükskõik mis kudumid. Selliseid nunnusid vaadates tuleb isu ka endale jänesed hankida aga ma üritan end ohjeldada ja jääda esialgu vaid lammaste juurde. Tore on siin käia neid nupsukesi piltidel vaatamas...

    VastaKustuta
  7. Tore on ka Ingat siin kirjutamas näha :)), seda pehmust ei ole võimailk ette kujutada :))), isegi mina, kes ma neid igapäevaselt kanseldan, ei saanud enne selle villa pehmusest aru, kui kudusin endale sokid jalga ja siis alles tuli see soojus ja energeetika täielikult välja.Küülikuid jõuab alati hankida, kui selleks on eeltöö tehtud ja kindel, et see on see, mida sa just vajad ja mille jaoks ka aega leiab :))Äkki ma peaks panema siia mõne ajapuudusel pulsti läinud peletise pildi, nagu mul endal peale mardilaata seal nii mõnigi on?:)))Tõe huvides ...:)
    Inga, kas õuna/pirni mahla proovisid?

    VastaKustuta
  8. Aitäh hea nõuande eest, õunamahl koos pirnidega tuli super!

    VastaKustuta