reede, 3. juuni 2011

Jälle need mütsid

Ei saa Kati ilma karuta ja mina ilma mütsideta.Neid ostetakse ja kummaline, et ma ise ka pole põrmugi tüdinenud nende tegemisest.Võibolla on põhjus ka selles, et igale mütsile teen eraldi l'õnga ja vokipooli täis on just see kogus, mis vaja läheb.Ülaltoodud mütsil on koeravillana kasutataud leonbergerit ja alla anggorat ja kõik muu on eri värvi peenvillane.
Ja üks müts veel, valge niit on angoora ühekordne lõnga ja kaob kandes peagi kudumi silmuste avarustesse.

5 kommentaari:

  1. Väga armsad mütsikesed! Küsin asjatundjalt - kuidas jääb koera (kaukaaslase) vill koos valge lambavillaga, enda segaverelise koera oma annab küll hea ja pehme lõnga aga kaukaaslast pole proovinud. Keegi toob paar suurt kotitäit, kas sa pesed koeravilla enne ketramist läbi?

    VastaKustuta
  2. Ma nüüd mingi asjatundja :P.
    Kas sa kaukaaslast mõtled vokil kedrata või vabrikus?Minu mäletamist mööda oli kaukal kahte tüüpi villa,pehme aluskarv ja karmim pealisvill.Ehk kui võimalik, tuleks valida aluskavra.Ja oleneb ka villast, aga mina pesin kauka villa enna ketrust ära(tavaliselt ma enne koeravilla ei pese(, aga see vill oli kuidagi enne pesu selline raske ja rasvane.Proovisin siis ilma pesuta ja ei jäänud ta kena.Peale pesu aga oli märksa parem kedrata.katseta ühesõnaga.Vill ise on hea, kuna kiud on tal pikad ja lõng jääb ka kena.Võid julgesti kedrata :D,

    VastaKustuta
  3. Tänud, oled muidugi asjatundja kui sa pidevalt sellega tegeled. Ma pidasingi silmas käsitsi, villavabrik tahtis pesemata. Enda koeral kogun ka vaid alusvilla.

    VastaKustuta
  4. Väga kenad kirjud mütsid:)

    VastaKustuta
  5. :),
    Millega Piret tegeleb? Blogi on sul unaruses :DD, päike ,liiv ja puhkus? :D

    VastaKustuta