esmaspäev, 18. aprill 2011

Midagi hingele

Ma luban, et varsti tekib siia käsitööde piltidest paus...:), juba sel nädalavahetusel tegelesin "kõrvalise tööga", nagu kartulimaalt kivide korjamisega ja sõnniku laotamisega, ehk kevad murrab oma tegemistega ka minu ellu sisse.
Kividega on meil eriline suhe, neid tekib nagu talve jooksul kuidaga iseenesest juurde , kokkuhoidliku inimimesena olen ma nad jõudumööda kodus igasugu hunnikute, kiviktaimlate ja muidu laiale laotamisega ära kasutanud.Nii sellelgi aastal ootab oma aega pool traktori kärutäit kive, kiviktaimlas oma järge.
Sõnnik oli lambalauda sõnnik, mis tänase kevadeni seisnud nüüd hunnikus 2 aastat.Kenasti läbi käinud ja loodetavasti kartul siis tänab meid selle eest omal moel.Väetist ei ole me põhimõtteliselt oma pere köögiviljade kasvatamisel kasutanud, sest seda sõnnikut meil siiski tuleb ja nitraate saab ma suuret marketist osta :).
Aga...pildil on veel üks boa, mulle kuidagi sümpatiseerivad nad endale hirmsat moodi, sest miks ei võiks olla boal kaks otstarvet, atraktiivsus, salli otstarve ja ka kurguravi effekt, kuna materjal on enamikus koeravillane?
Ja paar vihti Kirju-Mirju lõnga sai ka valmis.Sellised siis
Ja lähivaates
Erilist korrapära ei maksa otsida, sest tegu on effektlõngaga.:)
Üks palve on küll, kui tahad midagi siis blogis olevatest asjadest järgi teha, palun küsi.

4 kommentaari:

  1. Lahe röövik :D

    VastaKustuta
  2. Boa on taas uhke:)
    Kevadtööd nõuavad jah juba oma osa. Minul hetkel lauda vahet jooksmise ja kevadtoimtuste kõrvalt enam käsitööks aega ei jäägi. Ehk kui titeralli möödas ja asjad maas...jõuab taas:)

    VastaKustuta
  3. Ma ükspäev mõtlesin vaikselt "parastades", et naananannaa, Kajal on on lõpuks kiireks läinud :)))))Sa olid ju viimane, kellel veel tallesid polnud, kui teistel juba ühteteist laudas olemas :)A tegelikult tundsin su vildipiltidest puudust, harjud ju ära, et lööd blogi lahti ja Kajal jälle midagi juba valmis vilditud.
    Muideks, ma olen täheldanud sellist lolli reeglipära, et paned küll seemned maha, ohkad kergendatult ja siis alles see õige ralli hakkab.Umbrohirindel nimelt.Oleneb aastast ka muidugi, ehk tuleb kuivem suvi, lubatakse vähemalt.Pagan, mul pole veel seemnedki ostetud :SSS

    VastaKustuta
  4. Oh seda kahjurõõmu:))) Aga kiire jah...ja vähene magamine mõjub samuti. Aga jah...kui seemned maas ootavad uued tööd ja tegemised...ja enamasti käid toas vaid magamas:) Eks tuleb plaan teha...iga nädal üks töö...näiteks:)) Lootus pidi lollide lohutus olema :P ...eks ma siis natuke looda...
    Samas on kohe-kohe käes mu lemmikaeg aastas...seega üritan võimalikult nautida:)

    VastaKustuta