pühapäev, 12. veebruar 2012

Veel põnevam päev

Täna käisid mul toredad külalised, nimelt soovis teha  Eesti Naine aprilli alguses ilmuvasse ajakirja meist ühe artikli ja täna siis proovisime seda lugu saada pildile ja jutuks.Paar tundi mässamist, lambalaudas pildistamine kestis ise vist tund aega (väga vahvalt põhjalik fotograaf oli) ja ajakirjanik oli ka igati meeldiv.Juba see on suur asi, kui ma saan ehk mõne proffi foto angooradest, nii raske on neid pildile ise püüda.Rohkem ei taha lisada, kel huvi, see loeb juba ajakirjast :) Kuna mul aprillis sünnipäev, siis on see nagu väike kingitus :)
Lammastega on nii, et maalammas nihverdas ennastunustavalt tagumikku mineraali ämbri vastu sügada, ca 5 minutit järjest..ehk läheb lõpuks asjaks.Rootslane paisub edasi.Küll see ootaja aeg on pikk.
Eile istusin peale sauna välisterassil ja jahtusin rätik ümber leilikuumust välja, kui äkki vilksatas nagu lauda suurest aknast oleks valge küülik mööda hüpanud.Raputasin pead, panin korraks silmad kinni ja küsisin küljeluu käest, kas sa ka nägid? Hallutsinatasioonid, selles suures küülikupidamise hoos hakkan juba ei tea, mida ette kujutama...nii ma mõtlesin.Aga, hiljem vett viies selgus, et fantaasiaga pole siin midagi pistmist, nimelt oli Zeena teiselt korruselt vups puurist kuidagi välja saanud ja hängis küüliklas ringi.

2 kommentaari:

  1. Lahe. Ma nägin fotosessiooni ja mõtlesin, et peaks sind teavitama, et võõrad kaameraga laudas :P Laps oli tallega nii armas.
    Jääme siis eesti naist ootama :)
    -Monika

    VastaKustuta
  2. See laps oli täiesti loomahull :), tükk tegu oli, et ta tallede juurest eemale saada ja istus ta seal ikka pikalt....söötis mul kaks korda talle ära :), ma jäin lausa tummaks imestusest.

    VastaKustuta