neljapäev, 23. veebruar 2012

Muki lõng


Ma olen seda ennegi täheldanud, et kuskil pikemalt jutustama jäädes, tuleb mul  koeravillast lõnga tegemise koha pealt suu kinni hoida.Edeva keelega nagu ma olen, kipun ikka ja jälle selle vastu eksima ja tulemus on teadagi mis.Õnneks sellel korral sain ilma igasuguse tagamõtteta villa koti omanikuks (kuigi ma pole selles  tagamõttes päris kindel).Koera ei kujuta ette, aga karva see Muki igatahes ajab :).See kott seisis mul ca kuu aega nurgas, eile lõpetasin tellimustöö ja lubasin, et pean vahet....niikauaks siis...täna ei pidanud vastu ja kraasisin villa ära, lõin vokile.Nüüd süda rahul ja tean, mis sellest villast saab :)Vahel mõtlen, et see ketraja tõbi on üks kole asi, selles mõttes, et nagu mingit teistmoodi kiudu näed, nii kohe lahvatab võitmatu soov seda proovida.Kakle, kuidas jaksad, ei aita midagi.
Lõng kaalub 66 grammi ja 10. 50 eur.Läheb müüginurka.Pildil pesemata lõng.

1 kommentaar: