teisipäev, 19. juuli 2011

Kuidas laisk inimene värsket kartulit koorib...

Selleks on vaja värsket kartulit, millel on koor veel lahti, kartulipõldu ja sarnast korvi.Kui kartul maast üleval, siis pesta puhtaks.Järgnev on lihtne ja vahepealt tuleb veega üle lasta, kas voolikust või siis suuremasse veetoobrisse kastes.Aga tehnika ise on lihtne:


Ja "pärast " näeb välja selline:


Aega on  kulunud ca 3 minutit. Head pesemist ja head isu!

6 kommentaari:

  1. :)
    see ju nii käibki.
    oi kuidas ma armastan seda aega, kus saab omal põllul käia nagu turul. vahe vaid selles, et kraam on värskem ning kinnimakstud :P

    anonüümne imetleja

    VastaKustuta
  2. Ole tervitatud anonüümne imetleja :))
    Just jah nii käibki, nagu enamik lihtsaid asju :D Sündinud linnavurlena aga ei pruugi kõige peale tulla ja ma pole ainuke totu, kes vahel läbi higi ja pisarate milleni jõuab, ehk sellest kellegile veel abi :D

    VastaKustuta
  3. Jah...see on väga tänuväärne ja kiire meetod kartulite koorimiseks. Olen taolist värki kasutanud juba aastaid...kuigi vaid tavalise puukorviga ja edasi-tagasi kartuleid mööda korve veeretades, kuid tulemus on sama :D Traatkorviga on asi vast veidi kiirem...ehk peaks ka traatkorvi ostma??

    VastaKustuta
  4. Ma ei raatsi puukorviga proovida...:)), seega ei oska öelda, kas on kiirem,ma arvan, et sama :)
    Lugesin just Delfist vist, et keegi kudus kartulikoorimise kinda....korv märksa lõbusam :)

    VastaKustuta
  5. OI, minu vanaema tegi ka nii! Mul oli see täiesti meelest läinud ja me enam ise kartuleid maal ei kasvata.

    VastaKustuta
  6. He, nii ta kipub olema, et kõik uus on tegelikult ära unustatud vana :)))

    VastaKustuta