laupäev, 16. juuli 2011

Collie villast mütsid ja kätised

Ma ei teagi, kuidas õigesti kirjutada.Tegu ei olnud suure collie villaga, vaid kahe armsa miniatuurse koeraga, äkki sheltie? Kes teab, palun lahkesti parandada.
Ma olen millegi pärast eelhäälestatud collie villa suhtes juba ette, et ei saa õiget asja.Olen kaks korda teinud selle võrratu koera villast lõnga, aga millegipärast on see lõng jäänud pigem köie moodi.Kas lamandub see pikk villakiud lihtsalt lõngas tuimaks, või ei oska mina teha (mis pole samuti ime).Viisaka inimesena aga ei saatnud inimest minema ja võtsin ja proovisin.Ja näe imet, vana lugu minu puhul, et ma hakkan enne hädaldama ja pärast siis naeran enda üle, aga nii ka seekord.Lõng oli üllatavalt hea, väga tiheda struktuuriga ja täitis kõik silma ja reavahed kenasti täis.Mis loob eelduse soojaks kudumiks.Karvane jäi ka ning sulandus mul lambavillaga nagu või kuuma käes.Kedrata oli samuti väääga mõnus.Küll peab tunnistama ,et antud kotis oli ilmselt suures ülekaalus pehme alusvill.Käega katsudes  jäi pihku ka karmimat ja tugevamat pealisvilla,mis lõngale lisaväärtus mitte ei anna.
Meie pere esimene koer oli colli ja eks seegi tekitab seda lõnga tehes väikseid mälestusi ja nostalgijat.Sest targemat koera pole maapeal olemas.
Mtsid ja kindad said sellised:






2 kommentaari:

  1. Collie on shoti lambakoer ja sheltie /see väike/ shetlandi lambakoer.
    Targad tõesti, aga samas sellised isemõtlejad. Ma ei tohigi omade kuuldes kasutada sõna "lammas", juba joostakse kuhugi, et kas vaja ajada kedagi..

    Armsad kudumid,ja just meenus, et mõned kuud tagasi oli nii 50 kraadi külmem temperatuur :P

    VastaKustuta
  2. Sul on õigus, perenaine ise mainis ka, et sheltie :D.Istusid nii uhkelt kahekesi auto esiistmel :D
    He, Marju, ega see talv nii mägede taga ei olegi, aeg läheb jube ruttu..:P
    Meie collie mõtles ka ise, ehk kuna meil tookord lambaid polnud, siis võttis ta laste karjatamise enda peale.See oli midagi müstilist, kuidas ta päikeselõõsas liivaskasti kõrval magas .Ja kui teine poiss läks uitama,siis koer sörkis sellele uitajale järgi ja ega kaua ei läinud, kui naases koos poisiga teise lapse juurde liivakasti tagasi.Võrratu koeratõug .)

    VastaKustuta