teisipäev, 31. august 2010

Selle aasta sibulad

Sellised sibulad kasvasid meil sel aastal.Võib täiesti rahule jääda, kaalusin ühe mugula huvi pärast ära ja oli teine 360 g.Väikseid polegi, enamus on kasvanud nii suureks.Olen proovinud igasugu sorte, aga tundub nii, et mulle sobib Stuttgarten Riesen.Ei ole ühelgi aastal hätta jtnud , pigem on peavalu oma mugulate ülisuureks kasvatamisega tekitanud.Üks nõks on mul küll, kui sibul on kaks lehte kasvatanud, siis kastan ta kerge sõnnikuveega üle, peale seda intensiivistub sibula kasvamine silmanähtavalt.Rohelisi varsi ma ka sealt ei võta, vaid selleks otstarbeks kasvatan punast sibulat (sordinime kahjuks ei tea), aga tema mugul on pisike, samas kui lehemass on võimas ja peenike.

2 kommentaari:

  1. Vägevad sibulad, ei jää Peipsi omadele alla.

    VastaKustuta
  2. Ma elasin kunagi (kuniks tänavanime muudeti) suurte sibulate (Velikije Luki) tänaval :D
    -Monika

    VastaKustuta