pühapäev, 22. august 2010

Angoorade pisipere

Tänaseks on neljal angoora emal pojad.Erineva vanusevahega, aga kõik täiesti küülikute moodi :)Baby pojad söövad juba jõusööta, kahe teise ema poegadel on silmad peas.Vahvad juntsud.Vaadake ja nautige koos minuga....
Ja väike hommikune ringutus

Staysi pojad
Ja Baby pesakond roosasid vorstikesi

2 kommentaari:

  1. Mulle tundub, et sul on puure juurde vaja. Neid pisikesi on sul nüüd küll palju-palju-palju. Niimüüdi võib mütsivabrik seisma jääda. Vahetad vardad kääride vastu :)

    VastaKustuta
  2. Jah, sul on õigus, puure on tõesti vaja ...ilmselt ma pretendeerin ka sinu pakutule...:)
    Ma vaikse hirmuga mõtlen, et mul ju kaks pesakonda päevase vahega, kuidas see pügamine hakkab välja nägema, et mitu küülikut ma päevas jõuan pügada...jama värk, seda enam, et beebivilla on ääretult ebameeldiv kääridega nüsida.
    Tited ise on vahvad, juba jõudis üks mul puurist pots välja kukkuda :)

    VastaKustuta