reede, 20. august 2010

Baby ja Milo pojad

Ma ei tea, on see võimalik, aga paarituskuupäev on mul märgitud 2 juuli.Tänaseks sai siis emme maha lõpuks.Ja kui natuke arvutada, tuleb tiinuse pikkuseks 50 päeva.Olgu, isegi, kui nädal hiljem oli korduspaaritus, siis ikkagi kannab see Baby nagu miniatuurne elevant.Kaks nädalat tagasi olin kindel, et ei, seekord me tiined pole ja pügasin eelnevalt tiinuse hirmus jäetud kõhualuse karva ära.Säh sulle lopsu siis.Ise mõtlesin veel , et jube ablas küülik, lausa tormab jõusööda peale, hea, et veel kätte hambaid ei löö.Nüüd siis arusaadav, miks ta nii näljane oli.Üle kivide ja kändude käib see algaja küülikukasvataja elu....
Isa Milo on beez ja tumedate silmadega, näis, kas tuleb mõni color küülik ka...:)
Ja veel, minu käest on küsitud angoora poegi osta...ma olen valmis  müüma, aga kahjuks mitte a la 300 eek tükist.Ja millerdama , läbi juhuslike paarituste, ma ka pole nõus.

3 kommentaari:

  1. Oi kui ilus müts sul seekord on välja tulnud :) - vaatasin mina, aga kanäe küülik hoopis!

    VastaKustuta
  2. Vahest tänu korduspaaritusele võibki panna nii puusse selle arvutamisega.
    Kui korralike aretusküülikute hinnad algavad alates 800.-, siis no tõesti....ja mitte mingisugust rentimist. Never. Eks kui inimene tahab osta 300 kroonist asja, siis ta ka leiab selle, aga teades sinu sugupuid ja mis need loomad väärt on, siis see ei olekski mõeldav. Oleme ka ise pidanud selgeks tegema, et me ei pea põllu pealt püütud jäneseid, vaid tegu on ikkagi korralike sugupuudega loomadega, mõni saab aru, mõni ei saa. Kes aru ei saa, siis parem kui loom jääbki ehk koju:)
    Jaksu sulle ja no on nad ikka armsakesed küll!

    Kirke

    VastaKustuta
  3. Tänud Kirke, eks see arusaamine tekib tänu kogemusele.Või läbi usaldusväärse info ja asjasse süvenemisega.Ja meie inimeste teadlikuse, mida tõuloom tähendab.Ja alati on võimalus ise piiri taha järgi minna ja 7 korda odavamalt loom tuua :(Minu jutt võib sarkastilisena tunduda, aga sama teema on ka lammatega.
    ja Irw, põllu pealt püütud küülikud :)

    VastaKustuta