kolmapäev, 14. november 2012

Väiksed angoorad müügiks

Ma saan aru, et ohkimine teemal, kui kiire kellegil on, see on natuke silmakirjalik, aga tõesti....igatahes jõudsin täna lõpuks niikaugele, et sain sotti, mul on sellest kolmest pisikesest üks emane ja kaks isast.See info mõeldud neile, kes minuga Mardilaadal käisid küüliku ostust rääkimas.Niiet, valikut leiab :)

Küülikud on sellises vanuses, et võiks hakata vaikselt uue kodu peale mõtlema, kaaluma ei hakanud, sest käsi ütles ise, et pontsud nad on.Villakasv on juba sealmaal, et vajaks esimest pügamist.Ootan veel 1,5 nädalat, siis pügan paljaks, ainult ,et nii pisikesi kampsikuid mul polegi...kõik pojad suviti sündinud, kus pole kehakatet vaja.Kõrvade tutid juba vaikselt tulevad ja põsed lähevad samuti karvaseks.Kaks on julgemad, üks arglikum.Nimedeni pole veel jõudnud.
Kui seda postitus lugede tekkis ostumõte, siis palun ära kirjuta mulle, vaid helista ja me räägime asjast täpsemalt.Tel. 56501119
ps. Kui kellegil on nüüd juba Mardilaadal müüdud angooralõngast puudu tulnud (neid tragisid kudujaid ikka leidub, nagu selgus), siis palun anna teada, ma teen puudujääva lõnga juurde, ei pea sellepärast kuid ootama :).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar