laupäev, 24. november 2012

Blogi lõpp

Iga lõpp on millegi uue algus....Isegi nukker on siinse blogimisega lõpparve teha, kuid kitsaks ta jäi ja nagunii oleks see varem või hiljem juhtunud.Ehk , kellele minu tegemised korda lähevad, siis leiab mind selliselt uuelt aadressilt:



http://airiangoora.wordpress.com/




Dear friends
Every end is an new beging ... It is sad to end this blog, but it small and it would happend anyway. For those who are interested new blog address is following :


http://airiangoora.wordpress.com/

5 kommentaari:

  1. Ja millal sealt sind leida võib? Hetkel ei leia :(.

    VastaKustuta
  2. Juba praegu võib leida....??Proovi veel ja anna teada palun :)

    VastaKustuta
  3. Loodetavasti on ikka vanasid teemasid võimalik lugemas käija!?

    VastaKustuta
  4. Katrin, ma usun küll, kuideks nende vanade teemadega on nagu on, elu on õppimine ja eks osasid asju olen pidanud korrigeerima, seega ärge kõike nüüd puhta kullana tagantjärgi võtke.Angoorde söötmine on üks teemadest,kus ma päris kardinaalseid muutusi olen ette võtnud, võrreldes algusaegadega.

    VastaKustuta
  5. Eks loomulikult annab kõige paremat õpetust oma kogemus. Vahest on aga hea soe tunne lugeda ja tunda, et keegi on samas etapis või samade probleemide ees kunagi seisnud:P Ja mõnes asjas leiab ka päris häid näpunäiteid:)Nii et minu jaoks igati tänuväärt blogi!!!

    VastaKustuta