neljapäev, 15. november 2012

Käib töö ja vile koos

Millal teie, kallid lugejad, mõnes Tallinna muuseumis käisite?Mul kisub kuidagi muuseumi külastuse aastaks vägisi kätte ära.Viimane käik küll pigem tööalaselt tingitud, aga ikkagi.Jutt käib siis Bastioni käikudest või http://linnamuuseum.ee/kok/
Kes seal peale renoveerimist pole käinud, soovitan soojalt.Mina, kes ma eriti maalauseid atraktsioone ei armasta ja kipun klaustrofoobiliselt käituma, nautisin täiega :)
 See pidi olema ilmselt telefonineiu.Väga ehe naisterahvas , juuksedki punakat tooni.
Telefon, mis selle neiu laual oli tirises sellise ammu unustatud helina.Mul ei pidanud lõpuks närv vastu ja tõstsi toru hargit.Haloo ei pidanudki ütlema, kellegi venekeelne hääl nõudis, et ma annaks aru, mitu inimest varjendis jne.Lahe.

 



 Vanemad inimesed mäletavad kooli aegset tsiviilkaitse tundi...et kui hirmus aatompomm kärgatab, mis tegema peab.
Oled sa tont või inimene?

KGB...,naisterahas oli ka, väga stiilselt riides.
kokkuvõtval, väga omamoodi elamus ja kõvasti on seal ka renoveerimistöid tehtud.Vesi tilgub ja immitseb endiselt laest alla, kuid see lisab vaid vürtsi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar