pühapäev, 26. juuni 2011

Sahtlisse kudumine

Kes kirjutab luuletusi sahtlisse, kes koob mütse nn. sahtlisse, õigemini küll ikka talvele ette  mõeldes katsun midagi valmis teha.Minu puhul kehtib see "ree rautamine suvel" täiega.Vanarahvas teadis, mida ütles.
Mingi mütsihullus on mind viimasel ajal  tabanud, hea on neid teha ja ma ei pea mõtlema ka, mitu silma vardale jne.Mõttemomendiks vaid, millist lõnga, mida kokku segada ja mis värvi.Ja see ongi kõige põnevam, sest kuigi ma olen päris palju lõnga juba teinud, siis ikkagi ei oska seda resultaati ette 100 % liselt ennustada.Kood mütsi valmis ja siis selgub, kas kõlbab või mitte.Ja seda suurem on rõõm, kui välja ka tuleb.Mingi protsent läheb nagunii aiataha.
Seekord siis angoorat, leonbergerit ja tiibeti mastifit.

Ja ühed valged kätised, ilma pöidlaauguta.Lõnga sees angoora, valge peenvilla ja keeshondi koeravilla.

3 kommentaari:

  1. No see müts on küll välja tulnud:)) Jõudu sahtli täitmisel!:)

    VastaKustuta
  2. Mulle endale meeldis ka see müts.Hästi pehme ja karvane tuli ka, pildilt seda ei hooma kahjuks.

    VastaKustuta
  3. Müts on vahva! Selline heledates toonides, aga kõige rohkem meeldib mulle see naeratav koeranägu seal küljes :D. Tõeline koerainimese müts ;).

    VastaKustuta