kolmapäev, 14. detsember 2011

Sõimerühm ja edasi jõudnud.

Ma ei jõua seda aega ära oodata, millal mul laut on täis suuri küülikuid, mitte väikseid karvapõnne.Pügad ja näed vaeva, aga tulemus ikka null, ehk head korralikku villa ikka pole.See vähene, mis suurtelt tuleb, ei ole mainimist väärt.
Täna töölt koju sõites mõlkus vaid üks mõte,kaks ja neli.Ehk kaks teisemelist DILI ja MOORITS, ning neli titekat, ehk MONA LISA, LOTA, DRACO JA DINGO vajavad pügamist.Kuna mul käärid vajavad teritamist, mida kõike mul lisaks sellele veel vaja teha on ja mileni ma mitte ei jõua, siis lähtudes sellest, et pean nüride kääridega neid titevillaga peletisi pügama, pani kerge vapruse värina mööda selgroogu alla jooksma.Aga, elu tahab elamist ja Dili ja Moorits tulid koos tuppa.Miks koos?Aga sellepärast, et mul on käimas üks lahe eksperiment, nimelt on tegu kahe vennakesega ja kuskilt targast interneti lehelt lugesin, et kaks angoora isast võivad rõõmsalt ühes puuris elada.No vaatame.Kui neid rohkem on, siis igatahes läheb andmiseks ja uhkeid villatuuste lendab.Tänaseni kludistavad aga kaks vennakest vägagi sõbralikult .Kui nii edasi läheb, pean nad suuremasse puuri sokutama.Miks ma nad koos ema juurest lahutasin, siis olid kuidagi sellise "õnnetud" ja nii jäidki.
DILI- enne pügamist


 
Moorits

 Ja väiksed mustad tšortikud, enne ja pärast pügamist : Draco, Dingo, Mona Lisa ja Lota








2 kommentaari:

  1. Nad on ikka eriti naljakad pärast pügamist. Mul muideks elavad kaks isast küülikut ka ilusti koos- ei mingit kaklust. Kui nad nüüd on ikka isased :-)

    VastaKustuta
  2. Neid kahekuuseid tittesid on omal ka naljakas pügada, saad käärid sisse ja juba ongi otsas :)

    VastaKustuta