teisipäev, 8. veebruar 2011

Kirju koeravillane



Selle lõnga juured viivad mardilaadale, kui üks ontlik vene rahvusest meestrerahvas, nagu "tüütu kärbes", pani mu roostes venekeele laadal proovile.Ise mõtlesin, et mida teab üks mees pehmetest , karvastest lõngadest.Pidi siis abikaasa meie boksi tooma, järgmine päev küll.Järgmine päev saabus aga selle nädala lõpus, kus pere rõõmsalt meile koju hoopis sisse sadas.Naine valis välja selle kõrdmao mustriga mütsi(tuti tegime koos uue :)) ja ka blogis üleval olnud kätised.Mis veel kummaline, siis selgus, et naisterahval on koera allergija.Aga mütsi kannab uhkelt, ei toimu midagi :)Vahva.Mees istus sinnamaani osavõtmatult, kuni küsis, et kas meestele polegi mütse?Nuu...ei ole tõesti.Ma ei oska neid kududa ja üldse, enamik kliente on mul siiski naised olnud :)Aga, pika arutelu peale jõudsime siis kätiste ja mütsi lõngani.Ja KIRJUID nõuti, mis igati tore, sest kirju avab vabad käed minu fanataasiale.Aga vana skeptik, nagu ma olen,siis igaks petteks tegin ka ühe vihi tumedamat lõnga, kirju seegi, kuid mitte nii äge.Kõik lõngad müüdud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar