teisipäev, 15. mai 2012

Osta mind ära!


Kui väike pruun jäärapõks oskaks rääkida, siis ilmselt seda ta video lõpuks ütleks! Ja miks teda peaks ära ostma, sest ta on lihtsalt nii armas  :), lisaks tõupuhas, M 2 staatusega karjast, kolmik ja ka issi kõrval on päris paras jurakas ühe villalamba kohta.Nime panek jääb uuele omanikule.Ühele selle aasta jäärapoisile ma panin juba nime, trükkisin ka põlvnemise välja ja siis toas laua taga koos ostjaga pabereid vaadates selgus, et tema oli kodus öelnud, et "ma lähen nüüd Joosepi järgi"....minu pandud nimi oli üllatus...üllatus samuti Joosep!Ma taban ennast mitte üks kord nn. kolmanda silma ja kellegi peale mõtlemisega, kes mulle mõne minuti pärast ka helistab.Sellepärast siis igaks juhuks poiss ilma nimeta :).Kiirustage seltsimehed, sest neljapäeval ilmub Maalehes ka kuulutus .
BRONEERITUD.MÜÜDUD

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar